17 marts, 2011

I AM NUMBER FOUR.

Så er det blevet tid til en fed film igen. På lørdag skal jeg ind og se "I AM NUMBER FOUR" med 6 af mine veninder. Vi er  blevet rystet godt sammen, og det er faktisk dejligt. Jeg har fundet ud af at forandring ikke er så slemt alligevel. Det er dejligt at være sammen med nogle af dem, jeg ikke har været sammen med i så lang tid. Men i hvert fald skal vi 7 piger ind og se filmen "I AM NUMBER FOUR". Jeg har set traileren i TV'et et par gange. Den ser god ud. Jeg tror det er én for mig. Jeg kan godt lide det der med at han flygter, og så skal man dø i rækkefølge. Nice. Men det er også lang tid siden, jeg har set en vildt god film. I biografen, altså. Den sidste jeg så i biografen var "Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1". Men jeg tror det bliver vildt fedt. De er nogle skønne piger, og supersjove at være sammen med. Så jeg glæder mig.


Trailer - I AM NUMBER FOUR.
Nummer fire ser sød ud, ik'ås? (:


XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar