01 marts, 2011

Menstruation fører til adoption.

Nej, det ved jeg jo godt at det ikke gør. Men min månedtlige menstruation er lige kommet, og jeg havde bare de vildeste smerter. Og så kommer jeg til at tænke på hvor ekstreme smerterne ikke må være når man skal føde. Så jeg tænker lidt på at adoptere, man slipper for smerterne ved selv at føde, man slipper for at blive tyk, og de er altså bare kære de små mørke mennesker. Og oveni det hele gør man jo også en lille dreng eller lille pige en kæmpe tjeneste. Ulempen er selvfølgelig er det ikke er ens eget barn, det er der jo noget specielt ved. Man bringer liv til verdenen, og man har selv lavet, det er ens eget afkom. 
Det koster jo også at adoptere, det er vist ret dyrt. Men min genbos datter har lige adopteret en lille dreng fra Etiopien og han er bare vildt sød. Nå, nu er der heldigvis lang tid til at den beslutning skal tages.


XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar