05 marts, 2011

Veninder og venner.

Gosh, jeg har et virkelig stort problem. Det dækker bare over en længere periode, så det er for indviklet at forklare. Men lad os bare sige, at jeg har gjort noget, som jeg ikke skulle have gjort. Ikke noget der har gjort folk sure, men noget der har gjort mig selv sur på mig selv. Jeg ville ønske så inderligt at jeg ikke havde gjort det. Desværre kan jeg ikke skrue tiden tilbage og gøre det om. Og ja, som titlen siger, så har det noget at gøre med veninder. Det er problemet med nogle piger, inklusive mig selv. Vi tager ting alt for personligt og overtolker alting. Eller er det kun mig? Det er nemmere med drenge, de går ikke op i at ens ven, ikke siger farvel til en, eller at de gør noget, som man ikke skulle gøre. De kommer videre. Det kunne jeg godt lære af.


XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar