02 maj, 2011

En rigtig tudemarie.

Jeg har haft en ordentlig tudetur i dag. Det føles, som om jeg har en tank/dunk indeni mig, og nogle gange så brister tanken, og så er jeg bare nødt til at græde. Og bagefter var jeg OK igen.

BLOGCHALLENGE.


DAG 13 - Det eller det?

Twillight eller Harry Potter - Harry Potter.
Nat eller dag - Dag.
Pepsi eller Coca Cola - Altså, jeg kan ikke smage forskel, så jeg siger sgu bare Coca Cola. Klassikeren.
Kage eller is - IS.
Kat eller hund - HUND, helt klart. Jeg er lidt småbange for katte. De er jo ligesom .. mini tigre!
Fugl eller fisk - Ingen. Jeg kan hverken fugle eller fik. Men jeg tror jeg vælger .. fugl.
Mac eller Windows - Heh, nu har jeg aldrig haft noget som helst Mac, så jeg kan vel kun sige Windows.
Facebook eller Youtube - Jeg har, som skrevet før, ikke Facebook. Så Youtube it is!
Sommer eller vinter - Sommer.
Dansk eller engelsk - Engelsk.

XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar