01 maj, 2011

4 dage til K R E T A !!!

Yup, jeg skal til Kreta med min mor, mormor og lillesøster om 4 dage! WUHU!

BLOGCHALLENGE (I har husket musikken .. ?)


DAG 11 - Det jeg har spist inden for 24 timer.

Vi er ikke kommet til aftensmaden i dag endnu, så jeg må jo tage aftensmaden fra i går. Til frokost i dag fik jeg rundstykke med salami på. Og til morgenmad fik jeg også rundstykker. Og mælk og juice. I går til aftensmad fik jeg noget kød. Jeg ved ikke hvad det var, da vi var på besøg hos vores venner. Derudover fik jeg pomfritter, kartofler, salat, tomatter, agurker, sovs og brød. Til dessert fik jeg Carte d'Or is med de der vaffelstænger med chokolade i, og kyskage. Ja, det var vist det.

Nå, det var fra i går af. Så til i dag.

DAG 12 - Facebook status + forklar.
Ja, den var nem. Jeg har nemlig ikke Facebook, som den eneste i verden. Og det er ikke, fordi jeg er imod Facebook eller noget. Jeg har også tænkt på at få det. Men .. jah .. det bliver bare aldrig til noget.



XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar