29 april, 2011

Hurra, hurra, hurraaaa.

I dag skete det. Prince William og Kate Middleton, eller skal vi kalde hende Princess Catherine, blev gift. Kl. 11.00 (engelsk tid) sagde de begge "I will" (jeg vil) til hinanden i Westminster Abbey, den fantastisk smukke og enormt store kirke i London. Det var et meget højtideligt bryllup. Jeg følte næsten jeg var tilbage i de gamle dage. Der var jo den gamle kirke, præsten, som så meget formel ud, karetten og Kates 'kniplingekjole'. Og var Kate ikke bare smuk. Kjole med slæb, V-udskæring og kniplinger. Hold da op! Jeg var blændet. Hun så fantastisk ud.
I klassen sad jeg og så brylluppet live på people.com. Vi fulgte alle med. Og det var meget smukt. Så tusind gange tillykke til det nygifte par: Prince William og Princess Catherine.



XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar