14 april, 2011

- 18 grader.

Mindst. Jeg har det helt vildt dårligt med min veninde. Det er som om der er helt vildt meget kold luft mellem os. Jeg ved godt at man ikke skal have det sådan med sin veninde, men .. jeg har virkelig lyst til at slå hende. Det var lige før, at jeg ikke kunne holde dagen i dag ud. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at være i samme lokale som som den ***. Vi plejede at være så gode veninder. Men det er som, at hun har ændret sig .. OG NEJ, det er ikke mig der har ændret mig. Det er virkelig hende. Jeg kan slet ikke kende hende. Så det har faktisk været en pænt nederen dag. Jeg havde virkelig lyst til at gå amok på hende, og bare råbe at jeg hader hende. Hvilket jeg faktisk ikke ved om jeg gør.


Men, jeg har dog besluttet mig for at skrive den ansøgning til Fanø forfatterskole. Jeg har været en smule i tvivl, men ikke længere. Nu gør jeg det!


XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar