28 april, 2011

Den var svær.

Der er ikke sket så meget spændende i dag .. Intet faktisk. Så jeg springer direkte til min BLOG CHALLENGE. (Bare så I ved det, så forestiller jeg mig, at der er noget meget dramatisk musik, når jeg skriver "BLOG CHALLENGE.)
DAG 7 - Et CD cover, som får mig til at tænke.

Pas - I have NO idea. Jeg køber ikke så mange CD'er .. faktisk. Jeg lytter mere til YouTube. Den fik mig ..

DAG 8 - Et selvportræt.
Det er godt nok ikke af mig. Men det afspejler de følelser, jeg havde, da jeg tegnede den. Triste. Håber I kan se tårene.




DAG 9 - Mit klædeskab + yndlingssæt.

Ja, det er så mit klædeskab. Der er lidt af hvert i. I den blå kurv er mine gamle barbiedukker. Der er gamle spil. Men også mit tøj, min make-up, deodoranter og parfumer. De 2 sæt der ligger fremme er mit konfirmationssæt, som betyder meget for mig, den minder mig om en fantastisk dag. Den består af 2 dele, en nederdel og en top. Og så det par sko der står ved siden af. Det andet er en lille kjole, som jeg ganske vist ikke går i "all the time", men jeg elsker kjolen.


Nå, der var en hel del dage. Men det er det fucking internet. Vi må snart få styr på det.



XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar