29 april, 2011

Forfatter, tolk, journalist - hvad skal man dog vælge?

I dag har min klasse haft besøg af vores uddannelsesvejleder. For et par uger siden var vi nemlig på brobygning, så hun ville lige snakke lidt med os. Fra nu af må man jo gerne begynde at tænke på sin fremtid, hvilken uddannelse skal man tage og hvilket job vil man have. Det kan godt være lidt overvældende og uoverskueligt. Især med alle de muligheder, og hvis man ikke har den fjerneste anelse, om hvad man vil, virker det næsten håbløst. Men jeg tror, jeg har en pænt god fornemmelse af, hvilken vej jeg skal tage.

BLOG CHALLENGE (husk nu den dramatiske musik.)

DAG 10 - Noget jeg bruger hver dag, som jeg ikke tænker over, men uden det ville det ikke være det samme.

Hm .. NU HAR JEG DET. Min daglige dosis 'Scrubs'. I kender måske serien? Jeg ved det lyder lidt mærkeligt .. men den er virkelig inspirerende og lærende. Prøv lige at se et afsnit her: Scrubs - Sæson 1 - Episode 1.
J.D. siger altid noget virkelig klogt, noget jeg selv kan bruge i mit liv. Jeg ser det altid, når jeg kommer hjem fra skole. Det er næsten en vane. Jeg tænker selvfølgelig over at jeg ser den, og jeg dør nok ikke hvis jeg glippede et afsnit. Men den lyser virkelig ens dag op, og de giver nogle fantastiske råd.

Turk og den smukke J.D. 

XOXO MIA. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar