24 april, 2011

Hitler, Mussolini, Lenin ...

Ja, I har måske hørt om dem. Det har jeg i hvert fald. Jeg sidder netop og er i gang med et projekt om 2. verdenskrig. Lad os håbe, at der ikke vil komme flere verdenskrige, for jeg er ved at gå til af antisemitisme, nazister og Hitler.

Nu til min BLOG CHALLENGE.
Jeg har heller ikke skrevet i går, fordi jeg var i Kolding Storcenter med hele familien. Og jeg havde nogle virkelig dumme sko på, der gjorde, at jeg fik vildt ømme tæer, og jeg var bare så træt, da vi kom hjem. Så her er ...

DAG 4 - Et eje, jeg har kært.

Ja, det lyder måske lidt barnligt. Men jeg har noget for bamser. Jeg har hundredevis af dem. Og én af dem har en speciel plads i mit hjerte; Vov Vov. Lad være med at dømme mig! Jeg var kun et barn, men kreative side var ikke færdigudviklet endnu. (:
Jeg har haft Vov Vov med over alt, på ferier og i børnehaven. Når vi glemte den, måtte vi tilbage igen.
I kan måske se 2 mørkegrønne tuschstreger ved munden. Det er der en god historie bag. Dens mund så nemlig meget trist ud før, den vendte ned af. Så da jeg var lille, tegnede jeg en glad mund med en tusch. Hehe ..

DAG 5 - Noget, jeg altid vil kunne spise. Noget, jeg aldrig vil kunne spise.
Jeg vil altid kunne spise tzatziki. Det er en græsk dild/salat bestående af; revet agurk, græsk yougurt/creme fraiche og hvidløg. MMMM!

Jeg vil aldrig kunne spise ost. Jeg hader det. På pizza og toast kan jeg sagtens. Men ost der ikke er smeltet. BVADR!

XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar