09 april, 2011

Snooooooork.

Ja, jeg keder mig helt vildt lige nu. Jeg sidder og laver en stil, og er ligesom gået i stå. Jeg skal skrive en stil, om et menneske jeg sætter pris på. Jeg har valgt min bedsteveninde. Der er nok at skrive om, ja. Men jeg har bare så meget andet at tænke på. Fx: I dag skal min vens far begraves. Han er død. Det er forfærdelig trist.
En anden ting er, at jeg er mega sur på min veninde. Hun er bare .. ARGH. Hun er så sur og mut hele tiden. Og i går skrev hun til mig, at det var mig der var barnlig. Men hver gang hun er sur, prøver jeg bare at lade som ingenting, fordi ellers går hun da helt amok. Jeg kender hende. Og så blev hun sur på mig i går, fordi jeg skrev korte svar på MSN. What? 0.0 Desuden er min mobil i stykker, den blev våd fordi jeg væltede et glas vand. Tsh .. Nå, men nu må jeg altså tilbage til stilen.



XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar