22 april, 2011

Av, fy og av.

I dag er der ikke sket det store. Jeg har været i haven, og hjulpet mor og far. Så tog vi et smut til stranden og fik is. And that's it.

Og så til min BLOG CHALLENGE. Jeg var ikke på i går, fordi vores internet driller for tiden. Så jeg skriver også DAG 2 i dette indlæg.

DAG 2 - Sidste besked i indbakken.
Fra min dejlige veninde, Edna - "Okay."
Ja, interessant besked. (:

DAG 3 - Top 10 over yndlingsbøger eller film.
Jeg laver en over bøger. Jeg har set mange film og serier, så jeg kan ikke beslutte mig.

Bøger.

1. Harry Potter og Dødregalierne. 
2. The Vampire Diaries - Skyggesjæle.
3. Harry Potter og De Vises Sten.
4. The Vampire Diaries - Mørkets Brødre.
5. Beautiful Dead - Arizona.
6. Beautiful Dead - Jonas.
7. Tora og Genfærdet.
8. Kængurudrømmen.
9. Gys og Guld.
10. Hvis jeg bliver ...

Det var nogenlunde det. Der er mange andre rigtig gode bøger, men det er vist de bedste.


XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar