21 februar, 2011

Kærlighed gør ondt.

I dag har jeg set sandheden i øjnene. Jeg har fundet ud af den dreng jeg er forelsket i, ikke ser mig som andet end en ven. Ja, sandheden gør ondt. Jeg har vel altid troet, at hvis jeg bare ventede længe nok, så ville der være en fremtid med ham i. Men hvis man ikke tør tage det første skridt, bliver det måske aldrig til noget. Og lige nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg bliver bange, når jeg tænker på at når vi går ud af folkeskolen, ser jeg ham måske aldrig igen. Jeg kan ikke leve et liv uden ham i. Eller kan jeg? På det sidste har jeg tvivlet. Han er en rigtig god ven, men er han virkelig mere end det. Argh, jeg kan ikke finde ud af noget. Kan jeg lide ham eller ej? Hvorfor skal det være så svært? Ja, jeg ved det. Lyt til dit hjerte. Det gør jeg, det gør jeg .. Men jeg hører intet ..


XOXO MIA.

1 kommentar: