21 februar, 2011

Mit Første Indlæg.

Jeg har nu oprettet min blog. Endelig! Jeg har gerne ville have en i lang tid, men har aldrig fået det gjort. "Ved Verdens Ende" hedder den. Jeg har lige set Pirates of the Caribbean, så jeg blev vel lidt inspireret.
Jeg ved bare at det her er noget for mig. At skrive sin tanker og meninger ned, bedre bliver det ikke. Jeg fører også dagbog, men det er mine allerdybeste hemmeligheder der står der i. Men her kan man jo også give slip på følelserne og bare skrive. Følelser har vi jo alle. Alle har været kede, alle har været glade. Og mon vi ikke alle også vil opleve sand kærlighed en dag ..
Det var første indlæg i min blog. Herligt! Det var alt for nu, siden skal redigeres en smule endnu, men jeg vender tilbage.


XOXO MIA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar